Ervaringen van onze klanten

We kunnen natuurlijk zelf vertellen hoe we je helpen met onze diensten en service. Maar het is veel interessanter als onze klanten vertellen wat hun ervaringen met onze diensten zijn. We laten onze klanten daarom graag aan het woord. Hun ervaringen lees je hieronder:

7
A. van Mil
Ewijk

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, helaas was de facturering niet in orde.

Buiten schuld van Romijnders bleek de radiatorkraan te lekken (productiefout). Kraan is zonder probleem vervangen. Echter zowel de eerste (lekkende) kraan, als ook de tweede kraan stonden beide op de factuur. Na telefonisch overleg mocht de eerste kraan in mindering gebracht worden bij de betaling.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
9
Wiljan
Boven - Leeuwen

Geweldig

Wij vonden het mede geweldig door de 2 meewerkers van Romijnders. Top jongens, wees er zuinig op. Projectmanager Jeroen is was een beetje Popi Jopie, maar heeft naar ik weet het bedrijf inmiddels verlaten.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
10
Fred
Wijchen

Uitstekend

De volgende dag werd de boiler geplaatst. Zeer snel dus!
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
2
Elske Koster
Rheden

Zeer wisselend

Maandag 6 april heb ik een onderhoudscontract afgesloten omdat er dan een monteur zou komen. En inderdaad, de monteur kwam. Hij constateerde dat de ketel te oud was om nog te repareren en er moest een nieuwe komen. Hij zou de gegevens doorgeven en er spoed achter zetten. Daarna niets meer vernomen. Nog twee keer gebeld, maar nog steeds niets. Na anderhalve week geen offerte ontvangen voor een nieuwe ketel. Ik heb twee ander installateurs gebeld en had diezelfde dag nog een offerte. Vandaag gebeld en gemaild dat ik geen gebruik meer wil maken van het onderhoudscontract, aangezien ik niet tevreden ben met de service. Heel bijzonder dat jullie met het sturen van een factuur wel heel snel zijn. Wel wil ik er aan toevoegen dat de monteur geen half uur is geweest. Hij is slechts 10 minuten geweest, aangezien het al snel duidelijk was dat de ketel aan zijn einde zat. Jammer dat er dan een half uur in rekening wordt gebracht. Ik zou graag zien dat dat wordt aangepast.
1
Loes
Renkum

Fout op fout

Wij zijn na een paar jaar een servicecontract te hebben gehad echt helemaal klaar met Romijnders. Er zijn zoveel fouten gemaakt door monteurs en elke keer opnieuw brengt Romijnders een (garantie)reparatie gewoon in rekening! Als je dan een klacht indient komt er geen inhoudelijk reactie maar krijg je zoals ze dat noemen ‘uit coulance’ een korting op de rekening terwijl de reparaties gedaan moeten worden omdat een van de andere monteurs iets fout heeft aangelegd. Echt heel slecht. Niet in zee gaan met deze partij!
1
R. Hermens
Wijchen

Misbruik van de situatie

Wanneer ik problemen heb met mijn ketel liet ik altijd Romijnders komen. Onderhoudscontract vind ik niet nodig. Ik betaal altijd “ what you need is what you get”. En wanneer ik niet meteen geholpen kon worden, nou dan komen ze toch een dag later, geen probleem! Maar nu komen ze alleen als ik een contract afsluit. Of dat voor Corona verspreiding wat uitmaakt? Dat doe ik dus niet. Dit is misbruik maken van de situatie. De eerst volgende installateur komt wel. Dus helaas Romijnders je bent mij als klant kwijt. Geen goede reclame dus,!,
1
Paul Meex
Arnhem

Gefactureerd bedrag is Onterecht in rekening gebracht

Telefonisch overeen gekomen dat de werkzaamheden binnen het onderhoudscontract/servicecontract vallen muv de te plaatsen co2melder Op de factuur worden toch alle werkzaamheden in rekening gebracht
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
10
Gijs
Nijmegen

Betrokken, vriendelijke en kundige servicemonteur 's avonds lapte de ketel vast op voor douchen

Na vriendelijk overleg en checks aan de telefoon (zeer nuttig, ook voor hem met zo'n reistijd) kwam hij gewoon langs. Om de volgende ochtend naar werk te kunnen, was het fijn dat douchen vast mogelijk was gemaakt, want ik had al hardgelopen. Geen klachten over de monteur van de volgende dag ook.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
8
A.
Nijmegen

Deskundige hulp, wel jammer dat het benodigde onderdeel opgehaald moest worden.

Professionele hulp. Wat ik vervelend vond is dat ik telefonisch had aangegeven welk onderdeel vervangen moest worden. Dit zou de secretaresse doorgeven aan de uitvoerder. Echter, de uitvoerder had dit onderdeel niet bij zich, waardoor hij dus 2x op een dag bij ons thuis is gekomen. Wel fijn dat het zo werd opgelost.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan
9
B
Nauta

Snelle en correcte service

Goede en deskundig en hulp.
Deze gebruiker beveelt Romijnders aan

Laat een review achter

Help andere klanten ook om een betere en goede keuze te maken door een review achter te laten. Wil je zelf een ervaring delen? Dat kan via ons beoordelingssysteem.

Beoordeel ons

Sluit nu binnen 5 minuten een onderhoudscontract af